Λατρεύουμε τις καμπάνιες influencers. Αρκεί να γίνονται σωστά.

Τα συστατικά της επιτυχίας

Στη Scarlet θέλουμε στις καμπάνιες που δημιουργούμε το κοινό μας να σταθεί. Να εμπνευστεί. Να ενεργοποιηθεί.

Οι όμορφες καμπάνιες influencers δεν πρέπει να αρκούνται σε ένα όμορφα τοποθετημένο προϊόν στα χέρια κάποιου.

Μια πετυχημένη καμπάνια είναι μια προέκταση της μορφής που στην παραδοσιακή διαφήμιση θα ονομάζαμε “καταχώριση”.

Στη Scarlet λέμε: Το influencers marketing θέλει ψυχή, ελευθερία και στόχο.

Θέλει μια δυνατή, μοναδική ιδέα, που αντικατοπτρίζει το προϊόν, αλλά και το απελευθερώνει μ’ έναν τρόπο, μέσα από την ξεχωριστή προσωπικότητα του κάθε influencer.

Θέλει έναν “τίτλο”, το hashtag που αγκαλιάζει όλη τη δημιουργική στρατηγική και δίνει το μήνυμά του με σαφήνεια αλλά και δημιουργικότητα.

Θέλει τους κατάλληλους influencers, αυτούς που ταιριάζουν σε κάθε brand. Αυτούς που στα αλήθεια το προϊόν μπορεί να ειδωθεί ως μια φυσική παρουσία, ακόμα κι αν προκαλεί έκπληξη.

Μια πετυχημένη καμπάνια influencers δεν θέλει σε καμία περίπτωση να γίνει ένα product placement.

Θέλει ένα εμπνευσμένο brief. Το μαγικό αυτό σημείο όπου συναντάται ο στόχος με την προσωπικότητα του influencer.

Θέλει μια αληθινά ελκυστική φωτογραφία, που κεντρίζει το ενδιαφέρον, κάνει το προϊόν θελκτικό και το φέρνει κοντά στα μάτια που το κοιτάζουν.

Θέλει ένα κείμενο που μιλάει, χωρίς να λέει τίποτα περιττό, αλλά και τίποτα λιγότερο.
Θέλει να ξεκινήσει μια αλληλεπίδραση, μια συζήτηση, να γίνει μια αφορμή. Να ζωντανέψει το προϊόν.

Το brand καλείται να εμφανιστεί στον κόσμο του κοινού μας και να του ψιθυρίσει πώς να το βάλει και στον δικό του κόσμο.

Το influencers marketing είναι αναμφισβήτητα το σήμερα, το εφήμερο σήμερα. Και γι’ αυτό θέλει κανόνες που διατρέχουν τη διαφήμιση πάντα, όποια κι είναι η μορφή της. Γιατί μόνο τότε ένα brand μπορεί να τους σπάσει με επιτυχία και να αφήσει το σημάδι του.