Λατρεύουμε τις καμπάνιες influencers. Αρκεί να γίνονται σωστά.
Στη Scarlet θέλουμε στις καμπάνιες που δημιουργούμε το κοινό μας να σταθεί. Να εμπνευστεί. Να ενεργοποιηθεί.
Μια πετυχημένη καμπάνια είναι μια προέκταση της μορφής που στην παραδοσιακή διαφήμιση θα ονομάζαμε “καταχώριση”.
Στη Scarlet λέμε: Το influencers marketing θέλει ψυχή, ελευθερία και στόχο.
Θέλει έναν “τίτλο”, το hashtag που αγκαλιάζει όλη τη δημιουργική στρατηγική και δίνει το μήνυμά του με σαφήνεια αλλά και δημιουργικότητα.
Θέλει τους κατάλληλους influencers, αυτούς που ταιριάζουν σε κάθε brand. Αυτούς που στα αλήθεια το προϊόν μπορεί να ειδωθεί ως μια φυσική παρουσία, ακόμα κι αν προκαλεί έκπληξη.
Μια πετυχημένη καμπάνια influencers δεν θέλει σε καμία περίπτωση να γίνει ένα product placement.
Θέλει μια αληθινά ελκυστική φωτογραφία, που κεντρίζει το ενδιαφέρον, κάνει το προϊόν θελκτικό και το φέρνει κοντά στα μάτια που το κοιτάζουν.
Θέλει ένα κείμενο που μιλάει, χωρίς να λέει τίποτα περιττό, αλλά και τίποτα λιγότερο.
Θέλει να ξεκινήσει μια αλληλεπίδραση, μια συζήτηση, να γίνει μια αφορμή. Να ζωντανέψει το προϊόν.